Înființarea subsidiarei din Chișinău are ca punct de plecare memorandumul privind strategia de dezvoltare a Poștei Române prin Digitalizare – Automatizare – Robotizare – Tehnologizare (D.A.R.T.), aprobat de către Guvern în aprilie 2022. Prin acest act, Compania și-a asumat internaționalizarea, respectiv elaborarea unor strategii pe termen lung pentru a-și lărgi aria în care activează.
Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română: “A fost o dezvoltare naturală a Companiei Naționale Poșta Română către Republica Moldova. În acest fel, aducem lumea mai aproape.
Încercăm să creăm acest pod și în industria noastră, prin care să conectăm și mai bine cetățenii din Republica Moldova cu cetățenii României.“
Operatorii de servicii interesați de tipar, insert în plicuri și distribuire din Republica Moldova le pot realiza pe toate, integrat, la Fabrica de Timbre, sucursală a Poștei Române.
Totodată, prin prezența noastră pe piața din Republica Moldova ne dorim să creștem semnificativ volumele actuale și frecvența rutelor poștale dintre cele două țări.
Suntem cu un pas mai aproape în proiectul “România-hub logistic”. Unul dintre obiectivele Poștei Române, în acest proiect, este acela de sprijinire a integrării spațiului geografic al Republicii Moldova în vederea dezvoltării unui nod logistic important în zona Europei de Sud–Est.